Általános kérdések és válaszok a Panadditív Kft-ről

Termékinformációs kérdések

Vásárlással kapcsolatban felmerülő kérdések

Honlappal kapcsolatos kérdések

 

Általános kérdések és válaszok a Panadditív Kft-ről.

Magyar tulajdonú a cég?
Igen, a Panadditív Kft-nek két magyar tulajdonosa van. Nagy Ádám látja el az ügyvezetői feladatokat, dr. Csanádi Árpád pedig a szakmai igazgatója a vállalatnak.

Mióta van a cég a piacon?
A Panadditív Kft. 1996-ban alakult. A tulajdonosok azonban már a Panadditív Kft. megalakulása előtt is a takarmány-kiegészítők, és -adalékanyagok piacán tevékenykedtek. Így elmondható, hogy több mint 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkeznek ezen a területen.

Milyen piaci szerepet tölt be a vállalat?
Jelenleg, a takarmányadalék forgalmazók éves értékesítés nettó árbevétele alapján, vállalatunk piacvezető szerepet tölt be, amelyre mindannyian büszkék vagyunk. Az vállalatok eredménykimutatása bárki számára hozzáférhetőek és letölthetőek itt.

Termékinformációs kérdések:

Szeretnék ajánlatot kérni egy termékről, kit hívjak?
Ajánlatot kérhet honlapunkon keresztül is, az "Ajánlatot kérek" gombra kattintva. Itt egy legördülő menüből kiválaszthatja, hogy mely termékre kíván árajánlatot kérni. Az űrlap elküldése után igyekszünk minél előbb elküldeni Önnek ajánlatunkat.
Továbbá szívesen áll rendelkezésére a területileg illetékes szaktanácsadónk. Elérhetőségüket a "Munkatársaink" menüpont alatt találja meg.
Természetesen a központi telefonszámunkon (23/886-940), és e-mail címünkön is kapcsolatba léphet velünk.
Szívesen állunk rendelkezésére!

Rendelkeznek a termékek EU regisztrációs számmal?
Természetesen minden termékünk rendelkezik EU regisztrációs számmal és biztonságtechnikai adatlappal.

Szeretnék egy bővebb tájékoztatót kérni egy termékről. Hol juthatok hozzá?
Amennyiben Önt már partnereink között üdvözölhetjük, akkor kérjük, lépjen be honlapunkon a PANA-VIK rendszerbe, ahol termékeinkről elérhető a bővebb szakmai dokumentáció.
Amennyiben Ön még nem partnerünk, akkor kérjük, lépjen kapcsolatba szaktanácsadóinkkal, vagy hívja a Panadditív Kft. központi telefonszámát.

Minőségi kifogásaim vannak a termékkel kapcsolatban, mi a teendő ebben az esetben?
Amennyiben minőségi kifogása merülne fel valamely termékünkkel kapcsolatban, vagy a szállításból adódtak problémák, kérjük készítsenek jegyzőkönyvet. A jegyzőkönyv mellé csatoljanak fotókat (szállítási probléma esetén pl: szakadt zsákok), vagy hivatalos laboreredményeket. Majd ezek után küldjenek egy reklamációs levelet, a csatolt jegyzőkönyvvel a központi faxszámunkra (23/ 886 -941 ) vagy Pintér Judit e-mail címére.
A reklamációt igyekszünk minél előbb kivizsgálni és mind a két fél számára a lehető legkedvezőbb megoldást megtalálni !

Vásárlással kapcsolatban felmerülő kérdések:

Hogyan vásárolhatok a Panadditív Kft-től?
Örömmel vesszük, ha érdeklődik az általunk forgalmazott termékek iránt!
Vásárlási szándéka esetén, kérjük vegye fel a kapcsolatot szaktanácsadóinkkal, vagy központi telefonszámunkon, e-mail címünkön keressen meg bennünket.

Van-e minimum mennyiség, amit egy rendelésnél el kell érnem?
Alapvetően nincs minimum mennyiségi korlátozás. Azonban egységcsomagot nem áll módunkban felbontani. Tehát az adott termék legkisebb kiszerelési egysége a minimum rendelési mennyiség, amely termékenként eltérő lehet. Emellett érdemes figyelembe venni, hogy 100 kg alatti rendelés esetén fuvardíjat számítunk fel.

Hány nap alatt kapom meg az árut?
Célunk a gyors és zökkenőmentes kiszállítás biztosítása partnereink számára.
Raktárkészleten lévő veszélyes áru esetén törekszünk a megrendelést követő 5 munkanapon belül kiszállítani a terméket. Egyéb termékek esetében pedig a 3 munkanap alatt történő leszállítást tűztük ki célul. Raktárkészleten nem lévő áru esetében további egyeztetés szükséges.

Ingyenes a megrendelt termék kiszállítása?
Alapesetben 100 kg alatti rendelés esetén fuvardíjat számítunk fel. Azonban a fuvardíj felszámolása függ a megrendelés mennyiségétől és a megrendelt áru értékétől is. Ezért a fuvardíj a megrendelés leadása után kerül elbírálásra, amelyről természetesen tájékoztatjuk a megrendelőt.

Honlappal kapcsolatos kérdések:

Elfelejtettem a jelszavamat, így nem tudok a PANA-VIK rendszerbe belépni. Mit tegyek?
Kérem, vegye fel a kapcsolatot Pataki Ritával e-mailben, vagy telefonon (23/886-944).

Szeretnék leiratkozni a hírlevél szolgáltatásról, de nem sikerül. Mit tegyek?
Amennyiben próbálta már a "Hírlevél lemondása" hivatkozáson keresztül, de mégsem sikerült, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon (23/886-944) vagy e-mailben.

 

toxinmegkötők - takarmányenzimek - ivóvíz higénia - savanyítók - tejpótlók - fehérjeforrások